Monday, August 22, 2011

stress+down+++++

bace tajuk entry pun memg streess org bace..xkesahla org nak kate apepun..blog aku aku punye sukela nak tulis ape xnyusahkan sape2 pun...kat dalam blog ni jela tempat nak meluahkan perasaan cume sejak kebelakangan ni bz sangat keje banyak giler2 balik kul 5 pun kena balik lambat gak..xpela..blik awal pun xde keje nak buat tido je pun...

macam2 dugaan datang time2 kritikal cam ni...ari sabtu lepas handfone hilang hp pinjam pulak tu...memgla hp tu murah tapi hp tu jela yang aku ade xpase2 kena baiki hp yang pink tuuu kenala caz rm90...nak fikir duit nak ganti hp yang hilang lagi...paginye tu dok g klinik lagi maunye xg muke da mcm ikan tebakar je...padahal kuar ke masjid jamek kejap je..xkan kne panas ckit pun xleh...kena panas je bepeluh habes bengakak2 merah2 1 muke..kenala bergantung pade ubat bru ok...ok ckitla...xpase2 kuar lagi duit bayor tok ubat tu rm65...kalo da 3, 4 kali amik berape total semua..semua duit muke xbek2 gak..tengok muke sendiri pun sedih..mau xsedih....sedih wehhh....time kat masjid jamek tu pun panas hati je..da tesesat tesalah masok ke mydin mane ntah kuarla ikut pintu belakang pakguard tu tahan kate ak ni pencuri ape muke aku ni muke pencurike bengong punye pakguard...benci sangat...!!!!urhhhhhhhhhhhhhhh....malu aku da la ramai pekerjanye time tu...dengan muke selambe aku jeling pak guard tu aku kuar ikut pintu kat depan tu..geram je nak cek cek r barang2 yg aku bw aku xsalah nak takut ape...ok k..da lari da dari citer muke...haha..bile jumpe saudara2 kawan2 lameke semua dok tekejut gn perubahan aku yg makin berisi+tembam+gn muke yg kemerahan semacam jer..xlarat nak menjawab dah..itula smua ingat bdn aku naik sebab byk mkn...kat KL ni smua kne jimat mkn pun ikut dan jer tambah tgah bepantang ni memg mkn sayur je hari2 sampai da jemu..sejak begantung pde ubat2 klinik ni memg  badan aku muke aku jadi cam ni la...bile aku ckp xcye...cayela..tanyela pde sape2 yg hidupnye begantung gn ubat..tp xsmuala tgkla ubat ape...huhhhh...

leptp kat umah tu da jadi pehiasan je dah xleh nak on2...semua benda2 yg aku syg sekelip mate je hilang+bermasalah..muka aku..hp aku..gn no2 sekali..leptop aku...bersyukurla korang..pesan aku jagela hargaila pemberian yg diberiNya sebelum ditarik balik...sudahnye menung jela mcm aku ni..xleh nak kate ape....

tadi..dpt 1 lagi berita sedih..konvo aku pe citer nihh nasebla tegerak aty nak call bahagian konvokesyen...mula2 kate LI aku xsubmit lagi markah padehal aku da dapat dah "lulus'..dia cek2 balik ade kesilapan pde salah 1 subjek aku..mau xcuak...naseb xsuh aku g UKM tok settlekan benda tu dia yg settlkan benda tu sebab bkn silap aku diorang yg silap...itupun kate amik mase ckit bile tanye dapat konvo ke idak dia kate dapat tp mungkin last sekali..kemungkinan xdpt same konvo gn kwn2 fep sebab ade poblem ckit..mau xsedih..kalo xdpt konvo tahun ni xtaula nak kate ape lagi dah...down rrrr...

memangla orang kate hidup ni banyak ujian..memangla betul byk lagi org yg dpt dugaan lagi susah dr aku..memangla sesetangah org dilahirkan xsempurna sekurang2nye aku ade lagi muka..memangla betul semua ape yg orang kate tuu..tapi yg memikulnye aku..yg tanggungnye aku..yang nangis air matenye aku..yang kuar duitnye aku...nobody else...cume boleh berkate2 je tapi berat bahu nak memikulnye...aku ni manusia biasa je..xsekuat xsetabah cam org2 len...

cam ne nak raya nie...no mood...no mood.... (-_-), ni pun dok bekelana sorang2 kat pejabat nak balik pun xde mood...xtau nak buka ape asyik lauk same je boring+bosan+jemu..da lame xmakan makanan2 favourite aku..udang..kerang..ketam..ayam..ikan...telur...semua da xleh nak makan..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tensionnye.......



1 comment:

  1. walau apa pon org nak ckp, NBY cuma nak gtau satu je...SITI U R the best~MURNI adalah orang yang HEBAT dan KUAT..jia you SITI!!!

    ReplyDelete